|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
przez pati » Wt lis 21, 2006 13:57
Zakładam wątek na prośbę Hani. Następna łódzka bida pilnie potrzebuje pomocy.
A oto kawałek maila:
(...) Stary ale nie tak stary zeby nie chciało mu sie żyć pies, ktory mieszka w zwierzetarni. Psa pamietam gdy był w boksach na tzw. nowych. tam nie wytrzymywał, bo warunki zimna juz nie dla niego. Jest dość słaby i niedożywiony. Dosyć kiepsko widzi, ma dość sztywne łapy. Nie jestem lekarzem ale myślę że był w kiepskich warunkach i po prostu potrzebny mu dobry dom i ciepły kąt. Jest wielkiej urody, ktora ze względu na wiek juz trochę przygasła. (...)
Czy jest dla niego jeszcze nadzieja????
Nestor
mordka
a tak wygladaja jego dni..dzien za dniem sam opuszczony...
watek przekopiowany autor:KarOla
-
pati

-
przez Hania » Cz lis 23, 2006 15:46
Jego obecni opiekunowie schroniskowi czekają podobnie jak my, że zdarzy się cud i ktos go adoptuje.
-
Hania

-
przez moriaaa » Cz lis 30, 2006 09:21
Haniu wiesz co z nestorem?
Julia pisała że z nim naprawdę bardz marnie...że nie wstaje, że ledwo żyje, że się poddał? Co z nim? 
-

moriaaa

-
przez moriaaa » Cz lis 30, 2006 11:29
Dziewczyny Nestor w sytuacji tragicznej...Wczoraj wetka powiedziała żeby szukać Nestorowi dom bardzo szybko, bo on juz dlużej nie może być w Zwierzętarni, bo nie maja miejsca. I nie jest to jej zlosliwośc tylko kolej rzeczy. Nestor ma reumatyzm Nikt nie mówi że chłopak jest jak roślinka, ale może się nia stać gdy pojdzie na inne boksy bo przede wszystkim nie dadzą mu jesc. Co robić?????
-

moriaaa

-
przez andziolek » Cz lis 30, 2006 13:05
Dziewczyny. Właściwie to u mnie jest w tej chwili miejsce, ale zastanawiam się co będzie jak się znajdzie wilga?Co prawda mój narzeczony mnie udusi, bo miałabyć mała sunia,ale moze uda mi sie go przekonać  Co Wy o tym myslicie?
Dla świata jesteśmy jednym z wielu,ale jest ktoś dla kogo jesteśmy całym światem.
-

andziolek

-
przez moriaaa » Cz lis 30, 2006 13:09
Boże ciotka z nieba spadasz...