Hhmm... ale to jest rodzeństwo?
Muszę powiedzieć, że Nelka robi postępy. Nadal ucieka, kiedy bawi się luzem w pokoju i nie podchodzi,ale jak sobie leży w swoim łóżeczku i się do niej podejdzie już nie nie zwiewa. Czasem trochę syczy, niekiedy się w ogóle nie odzywa

Wczoraj pierwszy raz spokojnie zamknęła oczy kiedy ją głaskałam i zaczęła głośno mruczeć

Zaczyna też brać mi z ręki zabawki i jedzenie.
Do takiego kociaka trzeba mieć po prostu trochę cierpliwości.
Jutro mija 5 tygodni od kiedy Nelly jest u nas. Jak sobie myślę co było na początku, zwłaszcza pierwsza doba (nie jadła i nie piła), pierwsze dni, kiedy nie wychodziła z klatki, kolejne kiedy robiła to tylko wtedy kiedy nikogo nie było, później tylko przy mnie, ale ukradkiem... a teraz swobodnie już przy mnie się bawi... czasem nawet jak mam Bazylka obok, to wskoczy do mnie na łóżko.
Nie znam się w sumie na kotkach, ale może taki 4 miesięczny przyzwyczai się szybciej od rocznego... No i pewnie jest to również kwestia indywidualna, zależna od charakteru...
Szkoda tych kociaków, ale dobrze, że i tak mają opiekę... ktoś się o nie troszczy, karmi... zimą pomyśli, żeby miały gdzie spać.
Jakby była potrzebna klatka to ja już ją zlikwidowałam.
Nelka nawet nie tak bardzo boi się psów, wczoraj Blacki podszedł i ją liznął w pyszczek... Nie chce jej od wszystkiego odgradzać, bo musi się przyzwyczaić, choć tylko czasem i w mojej obecności psiaki są w pokoju, żeby nie wszystko tak od razu. No ale nawet Blackuś jak mówię "nie podchodź" to po prostu się gdzieś ułoży, a ona spokojnie sobie chodzi po pokoju. Daisy jej nie zaczepia i nie podchodzi, bo troszkę się boi.
Z Bazylim też to kiepsko wyglądało... był tylko jeden wielki syk i gryzienie... a teraz koty uwielbiają swoje towarzystwo.
A ja mam tyle radości kiedy patrzę jak fajnie się bawią, albo słodziutko śpią razem