FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Zaloguj  Zarejestruj  
Fundacja Niechciane i Zapomniane - SOS dla Zwierząt - Strona główna forum   

Przygarnę -> Przygarnę berneńskiego psa pasterskiego...

Chcesz zaadoptować psa lub kota, tutaj możesz o tym napisać, może znajdziemy takiego o jakim marzysz...

Moderatorzy: katya, nata

Przygarnę berneńskiego psa pasterskiego...

Postprzez tysiaczek » Wt mar 10, 2009 21:55

Witam.

Od dawna jestem wielbicielką berneńskich psów pasterskich. Jestem studentką i niestety nie stać mnie na rodowodowego, dlatego chciałabym skorzystać z dobrego serca hodowcy i z wieeelką chęcia przygarnąć szczeniaczka tej rasy. Mogę gwarantować, że oddam całe moje serduszko tej malutkiej, włochatej kuleczce.

Liczę na cud i czekam na wiadomość...

gg 9587853
tysiaczek
0

Postprzez Tusia » Wt mar 10, 2009 23:17

tysiaczek napisał(a):Witam.

Od dawna jestem wielbicielką berneńskich psów pasterskich. Jestem studentką i niestety nie stać mnie na rodowodowego, dlatego chciałabym skorzystać z dobrego serca hodowcy i z wieeelką chęcia przygarnąć szczeniaczka tej rasy. Mogę gwarantować, że oddam całe moje serduszko tej malutkiej, włochatej kuleczce.

Liczę na cud i czekam na wiadomość...

Ojej! To tak jak ja! Jak będą dwa do oddania to ja chcę! Zamawiam!
Tusia

5

Postprzez katya » Pt mar 13, 2009 11:57

Witaj, poniżej zamieszczam wypowiedź Uli, doświadczonej właścicielki dwóch berneńczyków i gromady innych zwierząt:

Jeśli nie stać Cię na kupno psiaka, to na utrzymanie go także nie będzie Cię prawdopodobnie stać. Można to sprawdzić w następujący sposób: jeśli co miesiąc będziesz odkładać co najmniej 300 zł, które później będziesz wydawała na utrzymanie psa, to w szybkim tempie uzbierasz na szczeniaka z rodowodem - już po niecałym pół roku :) a Berneńczyk żyje ok 6-7 lat i choruje na wiele dolegliwości, więc rozważ czy na pewno Cię na to stać.

http://www.altura.pl/kupno.html